Met Game Mania Protect geef je je console extra bescherming en game je zonder zorgen!
Een barst in het scherm van je Nintendo Switch. Koffie over je PlayStation laten vallen. Je hond heeft zitten knagen aan je Xbox. Balen, want je wil vooral lekker verder blijven gamen! Gelukkig is er Game Mania Protect. Bij schade regelen wij razendsnelle reparatie of vervanging.
Game Mania Protect biedt deze voordelen:
- Verzekerd vanaf dag één bij aankoop van een nieuwe of USED-console
- Altijd reparatie of vervanging door een gelijkwaardig product
- Dekking tegen val-, stoot-, vocht-, en waterschade
- Dekking van schade door eigen schuld of dieren
- Dekking tegen technische defecten na afloop van fabrieksgarantie.
- 1 meldpunt waarbij je elk gedekt schadegeval kan aanmelden
Dekkingen
Je hebt de keuze uit twee Game Mania Protect dekkingen. Kies je voor het 3 Year Plan, dan kun je voor de komende 36 maanden zorgeloos genieten van je console. Ga je voor het Monthly Plan, dan kun je na de eerste drie maanden ervoor kiezen of je je console verder wil blijven beschermen.
Wil je nog meer inzicht in alle dekkingen en voorwaarden, bekijk dan hieronder onze formules.
Lees voor meer duidelijkheid de verzekeringskaart en de voorwaarden van jouw plan door alvorens je het product aanschaft.
- 3 Year Plan:
- Verzekeringskaart
- Voorwaarden - Monthly Plan:
- Verzekeringskaart
- Voorwaarden
Zo makkelijk werkt het!
Wil jij een Game Mania Protect verzekering? Dat kan!
- Bezoek één van de deelnemende winkels. Alle deelnemende winkels kun je hier vinden.
- Kies jouw nieuwe of USED-console uit en bepaal tijdens het afrekenen samen met de medewerker welke Game Mania Protect verzekering het best bij jou past. De medewerker verstuurt vervolgens de aanvraag direct naar Harmony, onze verzekeringspartner, die vanaf dat punt de laatste stappen gaat finaliseren.
- De (voorlopige) dekking gaat direct in op het moment dat de Game Mania Protect verzekering is afgehandeld door de medewerker.
- Bij akkoord ontvang je binnen 2 werkdagen de definitieve bevestiging per e-mail met daarin jouw polisblad en SEPA incassomachtiging.
- Nu kun je zorgeloos genieten van je console!
Beheer zelf je klantgegevens 24/7 in Mijn Harmony
Je gegevens wijzigen? Je polisvoorwaarden inzien? Een schadeclaim indienen? Dat doe je allemaal zélf in het klantenportaal van Harmony. Voor toegang heb je wel een klantnummer nodig. Je kunt het klantnummer terugvinden op jouw bankafschrift onder het kopje omschrijving. Klik hier om naar Mijn Harmony te gaan.
Wat doe je bij schade aan je console?
- Dien je claim in via Mijn Harmony. Kom je er niet uit? Bel de Harmony klantenservice via het nummer 078 - 206 86 86
- Nadat je claim is aangemeld ontvang je van Harmony de instructies voor het opsturen van je console. Zij zorgen voor de verder afhandeling.
- Kom je er niet uit? Neem dan contact op met de klantenservice.
Geïnteresseerd? Koop je nieuwe of USED-console dan in één van de deelnemende winkels en onze medewerkers vertellen jou in een persoonlijk gesprek alles over Game Mania Protect.
Dit is een beperkte weergave van de dekkingen en de voorwaarden. Lees voor meer duidelijkheid de verzekeringskaart en de voorwaarden door alvorens je het product aanschaft.
Zit je met nog een aantal vragen wat betreft Game Mania Protect? Hier vind je de meest gestelde vragen.