Section 8

Section 8

Section 8 gooit je in een woelig sci-fi slagveld dat zich afspeelt in een futuristisch universum. De game combineert grootschalige gevechten met strategische en tactische beslissingen voor de speler. Spelers bepalen wat er op het strijdveld gebeurt en beïnvloeden verschillende factoren. Eerst en vooral gebruikt de game in multiplayer geen spawnpoints (vaste punten op de map waar spelers wanneer ze gestorven zijn, terug in het spel terecht komen). De game gebruikt hiervoor orbital dropships die op 15.000 voet van de planeet verwijderd zijn. Het maakt de game onvoorspelbaar in multiplayer én het maakt het spawnen een interactieve belevenis.

Interplanetaire oorlog

Hoewel de game duidelijk gericht is op multiplayer, is er toch een singleplayer campagne aanwezig. Je kruipt in het pantser van één van de leden van de 8e Bepantserde Infanterie genaamd Alex Corde. Er woedt een oorlog tussen de 'ARM of Orion' en de hoofdregering. De mensheid beschikt al geruimte tijd over de technologie om interplanetaire reizen te maken. Met verschillende kolonies verspreid over het sterrenstelsel is de controle over alle vestigingen moeilijk te beheren. Aan de rand van de onze intergalactische grenzen, scheuren sommige volkeren zich van de hoofdregering. Een van deze kolonies is de 'ARM of Orion'. Omdat het interplanetair reizen nog steeds tijdrovend is, en soms wel weken kan duren, weet de ARM verschillende planeten te veroveren en hun basis te verstevigen. Wanneer de regering de plannen van 'ARM of Orion' ontdekt, stuurt het de 8e Bepantserde Infantrie op pad, inclusief Alex Corde.

Hoe speel jij?

Section 8 is uniek door zijn immense aanpassingsmogelijkheden. De speler kan kiezen uit twee wapens, een secundair en een primair wapen. Onder secundaire verstaan we oa. handpistolen en shotguns terwijl primaire voornamelijk bestaan uit assault rifles en sniper rifles. Als extra knalkracht neem je ook speciale voorwerpen mee zoals granaten, explosieven, messen, mortierlanceerders die je op je schouder kan monteren en healing packs. Naar gelang je speelstijl kan je verschillende modules activeren die ook over unieke mogelijkheden beschikken. Voorbeelden van deze modules zijn: een jetpack, sneller lopen en stealth. Uniek aan deze mogelijkheden is, dat het rekening houdt met de schade aan je lichaam. Word je beschoten in de benen dan verlies je de kracht om snel te lopen. Naast de klassieke wapensets kan elk personage in een voertuig kruipen om de strijd te keren. Er zijn mecha-achtige robotten maar ook vier persoons tanks. Deze voertuigen kunnen spelers op elke plek in de map droppen, net als de speler.  

Dynamic Combat Missions

De multiplayer gameplay is bijzonder divers. Het voornaamste doel is nog steeds de andere partij afslachten maar als extra kunnen er DCM's geactiveerd worden. Deze DCM's of voluit 'Dynamic Combat Missions' geven je tijdens de multiplayer een specifieke opdracht. Deze opdrachten zijn erg uiteenlopend zoals een konvooi beschermen, een brug opblazen of een vijandelijke VIP vermoorden. Wanneer je opdracht succesvol uitvoert, krijg je hiervoor 'Requisition Points'. Deze punten kan je spenderen aan schiettorens, healing depots en radars. Online ondersteunt de game 16 spelers en kan de host extra bots toevoegen om de game te balanceren.

- Speel singleplayer, online multiplayer of instant action op multiplayer mappen tegen robuuste en competitieve AI-bots.
- Geen klassen, pas je eigen uitrusting tot in het kleinste detail aan.
- Burn-in spawning - Drop jezelf en voertuigen vanop 15.000 voet in de multiplayer en land overal in de map.
- Dynamic Combat Misions (DCM's) bieden unieke uitdagingen in een strijdv

Kies uw kleur

Section 8 product image

Kies uw maat

NVT
Levering 2-3 Werkdagen
  • Gratis verzending vanaf 30 euro
  • Betaal veilig online via je eigen bank
  • Ontvang coins & unlock badges met Game Mania XP (meer info)

Section 8

Section 8 gooit je in een woelig sci-fi slagveld dat zich afspeelt in een futuristisch universum. De game combineert grootschalige gevechten met strategische en tactische beslissingen voor de speler. Spelers bepalen wat er op het strijdveld gebeurt en beïnvloeden verschillende factoren. Eerst en vooral gebruikt de game in multiplayer geen spawnpoints (vaste punten op de map waar spelers wanneer ze gestorven zijn, terug in het spel terecht komen). De game gebruikt hiervoor orbital dropships die op 15.000 voet van de planeet verwijderd zijn. Het maakt de game onvoorspelbaar in multiplayer én het maakt het spawnen een interactieve belevenis.

Interplanetaire oorlog

Hoewel de game duidelijk gericht is op multiplayer, is er toch een singleplayer campagne aanwezig. Je kruipt in het pantser van één van de leden van de 8e Bepantserde Infanterie genaamd Alex Corde. Er woedt een oorlog tussen de 'ARM of Orion' en de hoofdregering. De mensheid beschikt al geruimte tijd over de technologie om interplanetaire reizen te maken. Met verschillende kolonies verspreid over het sterrenstelsel is de controle over alle vestigingen moeilijk te beheren. Aan de rand van de onze intergalactische grenzen, scheuren sommige volkeren zich van de hoofdregering. Een van deze kolonies is de 'ARM of Orion'. Omdat het interplanetair reizen nog steeds tijdrovend is, en soms wel weken kan duren, weet de ARM verschillende planeten te veroveren en hun basis te verstevigen. Wanneer de regering de plannen van 'ARM of Orion' ontdekt, stuurt het de 8e Bepantserde Infantrie op pad, inclusief Alex Corde.

Hoe speel jij?

Section 8 is uniek door zijn immense aanpassingsmogelijkheden. De speler kan kiezen uit twee wapens, een secundair en een primair wapen. Onder secundaire verstaan we oa. handpistolen en shotguns terwijl primaire voornamelijk bestaan uit assault rifles en sniper rifles. Als extra knalkracht neem je ook speciale voorwerpen mee zoals granaten, explosieven, messen, mortierlanceerders die je op je schouder kan monteren en healing packs. Naar gelang je speelstijl kan je verschillende modules activeren die ook over unieke mogelijkheden beschikken. Voorbeelden van deze modules zijn: een jetpack, sneller lopen en stealth. Uniek aan deze mogelijkheden is, dat het rekening houdt met de schade aan je lichaam. Word je beschoten in de benen dan verlies je de kracht om snel te lopen. Naast de klassieke wapensets kan elk personage in een voertuig kruipen om de strijd te keren. Er zijn mecha-achtige robotten maar ook vier persoons tanks. Deze voertuigen kunnen spelers op elke plek in de map droppen, net als de speler.  

Dynamic Combat Missions

De multiplayer gameplay is bijzonder divers. Het voornaamste doel is nog steeds de andere partij afslachten maar als extra kunnen er DCM's geactiveerd worden. Deze DCM's of voluit 'Dynamic Combat Missions' geven je tijdens de multiplayer een specifieke opdracht. Deze opdrachten zijn erg uiteenlopend zoals een konvooi beschermen, een brug opblazen of een vijandelijke VIP vermoorden. Wanneer je opdracht succesvol uitvoert, krijg je hiervoor 'Requisition Points'. Deze punten kan je spenderen aan schiettorens, healing depots en radars. Online ondersteunt de game 16 spelers en kan de host extra bots toevoegen om de game te balanceren.

- Speel singleplayer, online multiplayer of instant action op multiplayer mappen tegen robuuste en competitieve AI-bots.
- Geen klassen, pas je eigen uitrusting tot in het kleinste detail aan.
- Burn-in spawning - Drop jezelf en voertuigen vanop 15.000 voet in de multiplayer en land overal in de map.
- Dynamic Combat Misions (DCM's) bieden unieke uitdagingen in een strijdv

Reviews (1)

Schrijf een review
2
(0)
(0)
(0)
(1)
(0)

Productspecificaties

Spelmodi Online Multiplayer Competitief
PEGI leeftijd 16
PEGI inhoud Geweld
Uitgever Southpeak Interactive
Releasedatum 17.09.2009
EAN 5060112743030
Merk Xbox 360
Genre Shooter

Koop nu

Section 8 product image
Section 8
Levering 2-3 Werkdagen