Halo - Reach

Halo - Reach

Ontwikkelaar Bungie is hard aan het werk om het verhaal van Halo te laten samenkomen in een epische conclusie. Een conclusie die zich afspeelt vóór de gebeurtenissen van de allereerste game, Halo - Combat Evolved. Halo - Reach is een keerpunt voor de spelreeks. De eerste games hadden een breed kleurenpalet en heldere kleuren maar in dit nieuwe avontuur van een groep Spartan III's soldaten duiken we in de grauwe, donkere wereld van de planeet Reach. Reach is de thuisbasis van de United Nations Space Command (UNSC) en het thuisfront voor de ODST-troepen. De ellenlange oorlog met de Covenant staat op het punt een onverwachte wending te nemen.

Noble Team

Reach is de vierde grootste planeet in het Epsilon Eridanio sterrenstelsel. Naast de Aarde is Reach de belangrijkste uitvalsbasis voor de militaire troepen van de mens en de belangrijkste bron van titanium. Dankzij de superieure jumppoint mogelijkheden is de basis al meer dan 30 jaar actief als transferzone. Wanneer de Covenant enkele jumpsporen ontdekt, besluiten ze de aanval in te zetten. Het toeval wil dat een van deze jumpsporen leidt naar de planeet Reach, de sterkst beveiligde planeet en ook het grootste tegenoffensief van de mensheid. En dat tegenoffensief ben jij, Noble 6. Jij maakt deel uit van een team Spartanen genaamd het Noble Team. Dit team bestaat uit Carter-259, de brute soldaat en Kat-320, een vrouw met een bionische arm. Jij bent de nieuweling die samen met Jorge-052, Emile-239 en Jun-226 in het team kruipt dat alles in werking moet stellen om de vernietiging van Reach tegen te gaan.

De ondergang van Reach

Halo - Reach heeft verschillende gameplayverschillen met Halo - ODST en Halo 3. De grootste verbeteringen zijn de graphics en de schaal van de game. De vorige Halo-games konden slechts 20 individuele AI-gecontrolleerde personages op het scherm toveren. In Halo - Reach is dat aantal opgeschroefd naar 40 AI-gecontrolleerde personages én 20 voertuigen. Verwacht je dus aan grootschalige gevechten en een hectische strijd. Op deze manier creëert de game de spanning en opwinding van een chaotisch gevecht waarin je in de minderheid bent. De stealthcombat die ODST introduceerde is verfijnt met een speciale stealthkill functie. Door de melee-knop ingedrukt te houden, bereid je jezelf voor om uit te halen met een bevredigende stealthkill. De richting waaruit je je vijand benadert, verandert de animatie van de moord. Bovendien zijn ook de gezichtsanimaties sterk verbeterd dankzij het werk van Image Metrics, het team dat de gezichtsanimaties van Assassin's Creed 2 en Gears of War 2 verzorgde. Deze verbeteringen, in combinatie met de cinematische tussenfilmpjes, moeten van Halo Reach, de ultieme Halo-belevenis maken. 

Natuurlijk heeft Reach nog zoveel features die terugkeren uit de vorige games. Halo - Reach heeft een coöperatieve singleplayer campagne, split-screen ondersteuning, theatermode en Forge mode. Fans zullen absoluut niets moeten missen. De nieuwe personages en de epische ondergang van Reach zal Bungie saga met een knaller sluiten. 

- Ontmoet Noble Team - Voor de allereerste keer kunnen spelers vechten aan de zijde van de legendarische Spartan III soldaten. Elk met hun eigen dodelijke talenten en individuele uitrusting.
- Intense campagne - Herbeleef de gebeurtenissen die de basis van de Halo - Trilogy hebben gevormd. Verbeterde AI voor een complexer gevecht en een unieke, epische ervaring.
- Technische verbeteringen - Halo - Reach neemt grote stappen voorwaarts op technisch vlak met nieuwe graphics, verbeterde audio, speciale effecten, AI en animaties.
- De ultieme multiplayer belevenis - Halo

Kies uw kleur

Halo - Reach product image

Kies uw maat

NVT
Levering 2-3 Werkdagen
  • Gratis verzending vanaf 30 euro
  • Betaal veilig online via je eigen bank
  • Ontvang coins & unlock badges met Game Mania XP (meer info)

Halo - Reach

Ontwikkelaar Bungie is hard aan het werk om het verhaal van Halo te laten samenkomen in een epische conclusie. Een conclusie die zich afspeelt vóór de gebeurtenissen van de allereerste game, Halo - Combat Evolved. Halo - Reach is een keerpunt voor de spelreeks. De eerste games hadden een breed kleurenpalet en heldere kleuren maar in dit nieuwe avontuur van een groep Spartan III's soldaten duiken we in de grauwe, donkere wereld van de planeet Reach. Reach is de thuisbasis van de United Nations Space Command (UNSC) en het thuisfront voor de ODST-troepen. De ellenlange oorlog met de Covenant staat op het punt een onverwachte wending te nemen.

Noble Team

Reach is de vierde grootste planeet in het Epsilon Eridanio sterrenstelsel. Naast de Aarde is Reach de belangrijkste uitvalsbasis voor de militaire troepen van de mens en de belangrijkste bron van titanium. Dankzij de superieure jumppoint mogelijkheden is de basis al meer dan 30 jaar actief als transferzone. Wanneer de Covenant enkele jumpsporen ontdekt, besluiten ze de aanval in te zetten. Het toeval wil dat een van deze jumpsporen leidt naar de planeet Reach, de sterkst beveiligde planeet en ook het grootste tegenoffensief van de mensheid. En dat tegenoffensief ben jij, Noble 6. Jij maakt deel uit van een team Spartanen genaamd het Noble Team. Dit team bestaat uit Carter-259, de brute soldaat en Kat-320, een vrouw met een bionische arm. Jij bent de nieuweling die samen met Jorge-052, Emile-239 en Jun-226 in het team kruipt dat alles in werking moet stellen om de vernietiging van Reach tegen te gaan.

De ondergang van Reach

Halo - Reach heeft verschillende gameplayverschillen met Halo - ODST en Halo 3. De grootste verbeteringen zijn de graphics en de schaal van de game. De vorige Halo-games konden slechts 20 individuele AI-gecontrolleerde personages op het scherm toveren. In Halo - Reach is dat aantal opgeschroefd naar 40 AI-gecontrolleerde personages én 20 voertuigen. Verwacht je dus aan grootschalige gevechten en een hectische strijd. Op deze manier creëert de game de spanning en opwinding van een chaotisch gevecht waarin je in de minderheid bent. De stealthcombat die ODST introduceerde is verfijnt met een speciale stealthkill functie. Door de melee-knop ingedrukt te houden, bereid je jezelf voor om uit te halen met een bevredigende stealthkill. De richting waaruit je je vijand benadert, verandert de animatie van de moord. Bovendien zijn ook de gezichtsanimaties sterk verbeterd dankzij het werk van Image Metrics, het team dat de gezichtsanimaties van Assassin's Creed 2 en Gears of War 2 verzorgde. Deze verbeteringen, in combinatie met de cinematische tussenfilmpjes, moeten van Halo Reach, de ultieme Halo-belevenis maken. 

Natuurlijk heeft Reach nog zoveel features die terugkeren uit de vorige games. Halo - Reach heeft een coöperatieve singleplayer campagne, split-screen ondersteuning, theatermode en Forge mode. Fans zullen absoluut niets moeten missen. De nieuwe personages en de epische ondergang van Reach zal Bungie saga met een knaller sluiten. 

- Ontmoet Noble Team - Voor de allereerste keer kunnen spelers vechten aan de zijde van de legendarische Spartan III soldaten. Elk met hun eigen dodelijke talenten en individuele uitrusting.
- Intense campagne - Herbeleef de gebeurtenissen die de basis van de Halo - Trilogy hebben gevormd. Verbeterde AI voor een complexer gevecht en een unieke, epische ervaring.
- Technische verbeteringen - Halo - Reach neemt grote stappen voorwaarts op technisch vlak met nieuwe graphics, verbeterde audio, speciale effecten, AI en animaties.
- De ultieme multiplayer belevenis - Halo

Reviews (6)

Schrijf een review
4.5
(5)
(0)
(0)
(1)
(0)

Productspecificaties

Spelmodi Online Multiplayer Competitief
PEGI leeftijd 16
PEGI inhoud Geweld
Uitgever Microsoft
Releasedatum 14.09.2010
EAN 885370164114
Merk Xbox 360
Genre Shooter

Koop nu

Halo - Reach product image
Halo - Reach
Levering 2-3 Werkdagen