Game Mania XP
Het spaarprogramma van Game Mania is helemaal Level Up gegaan en heet voortaan: Game Mania XP. Met Game Mania XP spaar je coins, unlock je badges, ontvang je kortingen, geniet je van persoonlijke vouchers en nog veel meer!
Het hebbeding van 2021 is zonder twijfel de PlayStation 5. Game Mania verkoopt de PS5, maar hanteert een strikte reserveringslijst.
Heb je al een reservering geplaatst bij Game Mania? Lees dan verder voor de laatste updates en antwoorden op je vragen.
Heb je nog geen reservering geplaatst? Het is vanaf 4 februari 2021 tijdelijk niet meer mogelijk om via onze webshop of in onze winkels een reservering op de PS5 of PS5 Digital Edition te plaatsen. Hier lees je er meer over.
Eind juli 2020
Pre-orders zijn gestart in Oktober 2019Begin september 2020
Pre-orders zijn gestart in Oktober 2019Laatste update: 17-02-2021
Je wordt gebeld met het goede nieuws
We spreken een tijdslot met je af om de PS5 op te halen
Je haalt je PS5 af bij jouw Game Mania-winkel op het afgesproken moment.
Neem ook zeker onze maatregelen tegen het coronavirus in acht als je naar de winkel gaat. Lees op deze pagina meer over hoe Game Mania omgaat met het coronavirus.
De combinatie van de enorme populariteit van de PlayStation 5 en een verminderde productiecapaciteit door de gevolgen van het coronavirus, zorgen er samen voor dat er tekorten zijn op PS5-consoles. Sony produceert aan de lopende band nieuwe consoles, maar aangezien de vraag wereldwijd enorm is, kan de schaarste op korte termijn niet opgelost worden.
Helaas blijft dat koffiedik kijken. Hoewel we steeds leveringen ontvangen is er geen regelmaat waar we ons aan kunnen vasthouden, en daarom is het heel moeilijk voor ons om te voorspellen wanneer je jouw console gaat ontvangen. Om teleurstellingen te voorkomen doen we daarom liever geen beloftes. Je kan hierboven zien tot welke reserveringsdatum we momenteel hebben uitgeleverd.
Zodra wij definitief weten wanneer jouw PlayStation 5 geleverd wordt, nemen we telefonisch contact met je op. Hoe eerder je hebt gereserveerd, hoe sneller je aan de beurt komt. We vragen je om geduldig te wachten totdat wij contact met je opnemen. Onze klantenservice kan helaas ook niet meer informatie geven.
We begrijpen dat je niet op ieder moment van de dag aan je telefoon vastgekluisterd zit. Mocht het voorkomen dat we je bellen op een ongunstig moment en je kan niet opnemen, zullen we een voicemail bericht achterlaten. We vragen je dan om zo snel mogelijk terug te bellen. Als je het telefoontje hebt gemist, betekent het niet dat je wordt overgeslagen! Wel is het dan belangrijk om zo snel mogelijk contact op te nemen met de winkel.
Tip: Zet het telefoonnummer van je Game Mania-winkel in je telefoon. Dan weet je dat wij het zijn als we je bellen!
Dit is helaas niet mogelijk. Mocht het niet lukken om naar de winkel te komen of als je dit liever niet doet uit gezondheidsoverwegingen, is het wel mogelijk om de console door een gemachtigde op te laten halen. Zorg ervoor dat de winkel hiervan op de hoogte is, of geef jouw ID en/of Game Mania-klantenkaart mee aan de persoon die de ophaling in jouw plaats zal doen.
Het is door toedoen van de COVID-19 maatregelen momenteel niet mogelijk om gebruik te maken van een inruilactie op de PlayStation 5 of PlayStation 5 Digital Edition.
Het is helaas niet meer mogelijk om van gedachte te veranderen en je reservering om te zetten naar het andere model. Je zou dan in ieder geval je plaats in de wachtrij verliezen en onderaan de wachtlijst komen te staan van het andere model. Maar omdat wij momenteel geen nieuwe reserveringen aannemen op beide edities, is ook dat helaas niet mogelijk.
Dat kan, maar vanwege de aangescherpte maatregelen vanuit de overheid is het niet mogelijk om hiervoor zonder afspraak langs te komen. We vragen je om telefonisch contact op te nemen met de winkel om een afspraak met tijdslot te maken. Indien de aanbetaling contant of per pin is betaald, zal je de volledige aanbetaling in cash terug krijgen. In het geval de aanbetaling is voldaan d.m.v. een inruilactie of met een waardebon, wordt deze enkel in waardebon weer uitgekeerd.
Het is vanaf 4 februari tijdelijk niet meer mogelijk om via onze webshop of in onze winkels een nieuwe reservering op de PS5 of PS5 Digital Edition te plaatsen. Dit vanwege het enorme succes van deze toestellen in combinatie met de beperkte informatie vanuit Sony omtrent toekomstige leveringen.
Blijf onze website in de gaten houden. Zodra de PS5 opnieuw gereserveerd kan worden, lees je het hier!
Als je een specifieke vraag hebt over jouw reservering, kan alleen de Game Mania-winkel waar je je reservering plaatste daar antwoord op geven. Mocht je een andere vraag hebben, kan je altijd contact opnemen met onze klantenservice.
Door gebruik te maken van deze website, geef je toestemming voor het plaatsen van cookies. Cookie Statement