Klantenservice

Meest gestelde vragen

Meer informatie over de aankoop van Digital Content

Wanneer je een digitaal product aankoopt via onze online shop, dan ontvang je de code meteen* na aankoop in je mailbox. Check zeker ook je Spam filter of map 'ongewenste mails'!

Hou er verder rekening mee dat digitale aankopen niet retour genomen of geannuleerd kunnen worden. Je dient dan ook steeds de 'Voorwaarden voor digitale aankopen' te accepteren vooraleer je aankoop kan afgerond worden. Kijk dus steeds goed na dat het juiste product besteld wordt!

*Uitzonderlijk kan er een lichte vertraging van max. 30 minuten optreden.

Was dit antwoord nuttig?

Help, ik kan plots niet meer inloggen op mijn bestaande account!

Mogelijk is jouw oude account nog niet geregistreerd op de nieuwe website.

Kies voor 'Registreren' in plaats van 'Inloggen' en doorloop het registratieproces. Als dit proces voltooid is, zal de website jouw oude account herkennen en alle data overzetten. Let er op dat je het proces stap voor stap volgt:

1. Vul je e-mailadres in en klik op 'Verificatiecode verzenden'.

2. Kijk je mailbox  na en kopieer de code naar het veld 'Verificatiecode'.

3. Klik op 'Code verifiëren'.

4. Vul je wachtwoord en de overige velden in.

5. Klik op 'Maken'.

Contacteer onze klantenservice wanneer je toch nog problemen ervaart bij het registreren. Hoe meer informatie je op e-mail kan zetten, hoe gerichter we je kunnen helpen.

Was dit antwoord nuttig?

Ik heb mijn digitale code nog niet ontvangen!

Kijk zeker eerst bij je reclame e-mails of in de SPAM filter!

In uitzonderlijke gevallen kan het tot een half uur duren vooraleer digitale codes in je mailbox verschijnen. Wacht dus zeker even af vooraleer je ons contacteert. Ook al krijg je op het scherm te zien dat de bestelling niet correct verwerkt werd, dat wil niet noodzakelijk zeggen dat het order niet gelukt is.

Heb je na een half uur nog steeds geen bevestigingsmail ontvangen, neem dan best contact op met onze Klantenservice via e-mail. Voor België kan het naar klantenservice@gamemania.be. Nederlandse klanten kunnen contact opnemen via klantenservice@gamemania.nl.

Was dit antwoord nuttig?

Waar is mijn pakket?

Van zodra jouw bestelling hier verwerkt wordt, ontvang je zowel van Game Mania als van Post NL een bevestigingsmail, met daarin de track & trace link. Je kan het pakket vanaf dan op de voet volgen. Check zeker ook je map 'Ongewenste mails' of SPAM filter indien je deze e-mail niet ontvangen hebt.

Als je niet thuis bent, zal Post NL het pakket leveren in de brievenbus. Indien het pakket niet in de brievenbus past, dan wordt het bij de buren aangeboden. Via de track & trace link kan je nakijken op welk huisnummer het pakket geleverd werd. Je ontvangt hier ook altijd een melding van.

Kan het ook niet bij de buren worden afgeleverd, dan wordt het pakket in de meeste gevallen de volgende dag opnieuw aangeboden. Lukt ook dat niet, dan wordt het pakket in het dichtstbijzijnde Post NL ophaalpunt geleverd. Je ontvangt in dat geval ook een e-mail met de exacte locatie.

Daar blijft het pakket vervolgens minstens 7 dagen liggen. Wordt het niet opgehaald, dan komt het pakket retour naar Game Mania.

 

Was dit antwoord nuttig?

Waarom best een account gebruiken voor web orders?

Er zijn verschillende voordelen verbonden aan het bestellen via een account op de Game Mania website.

- je kan ten allen tijde de status van je bestelling opvolgen.

- je hoeft niet telkens alle gegevens in te vullen wanneer je een artikel wil bestellen voor thuislevering of winkelafhaling.

- beheer je bestellingen makkelijk via je account.

- je hebt een compleet overzicht van al jouw bestellingen en pre-orders.

- bij eventuele vragen of klachten heb je meteen een ordernummer bij de hand. Op die manier kunnen we je sneller helpen!

- koppel je klantenkaart aan je account en spaar punten.

- voeg games toe aan je wishlist en ontvang updates per mail.

Was dit antwoord nuttig?

Antwoord niet gevonden

Stuur ons een bericht via het contactformulier. Wij behandelen elke vraag en voorzien deze zo snel mogelijk van een antwoord!

Ook zijn wij telefonisch bereikbaar via 070 700 7872 (lokaal tarief) van 09.00 tot 17.30 uur (maandag t/m vrijdag).

Mijn weborders

Meer informatie over de aankoop van Digital Content

Wanneer je een digitaal product aankoopt via onze online shop, dan ontvang je de code meteen* na aankoop in je mailbox. Check zeker ook je Spam filter of map 'ongewenste mails'!

Hou er verder rekening mee dat digitale aankopen niet retour genomen of geannuleerd kunnen worden. Je dient dan ook steeds de 'Voorwaarden voor digitale aankopen' te accepteren vooraleer je aankoop kan afgerond worden. Kijk dus steeds goed na dat het juiste product besteld wordt!

*Uitzonderlijk kan er een lichte vertraging van max. 30 minuten optreden.

Was dit antwoord nuttig?

Ik heb mijn digitale code nog niet ontvangen!

Kijk zeker eerst bij je reclame e-mails of in de SPAM filter!

In uitzonderlijke gevallen kan het tot een half uur duren vooraleer digitale codes in je mailbox verschijnen. Wacht dus zeker even af vooraleer je ons contacteert. Ook al krijg je op het scherm te zien dat de bestelling niet correct verwerkt werd, dat wil niet noodzakelijk zeggen dat het order niet gelukt is.

Heb je na een half uur nog steeds geen bevestigingsmail ontvangen, neem dan best contact op met onze Klantenservice via e-mail. Voor België kan het naar klantenservice@gamemania.be. Nederlandse klanten kunnen contact opnemen via klantenservice@gamemania.nl.

Was dit antwoord nuttig?

Waar is mijn pakket?

Van zodra jouw bestelling hier verwerkt wordt, ontvang je zowel van Game Mania als van Post NL een bevestigingsmail, met daarin de track & trace link. Je kan het pakket vanaf dan op de voet volgen. Check zeker ook je map 'Ongewenste mails' of SPAM filter indien je deze e-mail niet ontvangen hebt.

Als je niet thuis bent, zal Post NL het pakket leveren in de brievenbus. Indien het pakket niet in de brievenbus past, dan wordt het bij de buren aangeboden. Via de track & trace link kan je nakijken op welk huisnummer het pakket geleverd werd. Je ontvangt hier ook altijd een melding van.

Kan het ook niet bij de buren worden afgeleverd, dan wordt het pakket in de meeste gevallen de volgende dag opnieuw aangeboden. Lukt ook dat niet, dan wordt het pakket in het dichtstbijzijnde Post NL ophaalpunt geleverd. Je ontvangt in dat geval ook een e-mail met de exacte locatie.

Daar blijft het pakket vervolgens minstens 7 dagen liggen. Wordt het niet opgehaald, dan komt het pakket retour naar Game Mania.

 

Was dit antwoord nuttig?

Wat is de maximum bestelhoeveelheid?

Je kan maximum 3 identieke producten toevoegen aan je winkelmandje. Uitzonderingen daarop zijn Trading Card booster packs, Panini stickers en gelijkaardige producten. Uitzonderlijk kan er ook een limiet van 1 identiek product staan voor zeer gelimiteerde artikelen. Dit wordt dan specifiek vermeld op de productpagina.

De web shop van Game Mania is enkel bestemd voor eindgebruikers, niet voor handelaars. Wens je grote aantallen te bestellen, neem dan best contact op met onze B2B afdeling via catman@gamemania.eu.

Was dit antwoord nuttig?

Kan ik mijn winkel pre-order overzetten naar een pre-order voor thuislevering?

In dat geval dien je opnieuw een order te plaatsen en annuleer je het oude order. Is het product ondertussen niet meer beschikbaar voor pre-order en dus uitverkocht, neem dan telefonisch contact op met onze Customer Care afdeling vooraleer je het winkelorder annuleert.

Wil je een bestelling voor thuislevering toch veranderen naar een bestelling voor winkelafhaling, dan volg je dezelfde procedure. Je annuleert dus eerst je online bestelling en plaatst vervolgens een order voor winkelafhaling.

Was dit antwoord nuttig?

Hoe kan ik mijn spaarpunten verzilveren?

Zowel voor aankopen in je favoriete Game Mania store, als voor online aankopen, spaar je punten op je klantenkaart. Om punten te sparen voor online aankopen, dien je wel steeds ingelogd te zijn op je account. Om je punten op je profiel te kunnen raadplegen, moet je klantenkaart wel gekoppeld zijn aan je online account. Van zodra je 1500 punten hebt gespaard, wordt er in de winkel automatisch een waardebon van € 15 afgedrukt. Deze bon kan je dan gebruiken voor eender welke aankoop in een Game Mania winkel in het land van uitgifte.

De waardebon kan voorlopig nog niet verzilverd worden in onze online shop.

Was dit antwoord nuttig?

Wanneer ontvang ik de terugbetaling na het annuleren van een pre-order?

De terugbetaling zal plaatsvinden binnen de 14 dagen na de annulering.

Was dit antwoord nuttig?

Een game is wel beschikbaar in een winkel, maar niet voor thuislevering. Hoe komt dat?

Als er van een artikel slechts een handvol exemplaren beschikbaar zijn in de hele Game Mania keten, dan kan je deze inderdaad niet online bestellen voor thuislevering. Je kan het artikel wel gewoon reserveren en ophalen in het filiaal waar het wel op voorraad is. Van zodra er meerdere exemplaren beschikbaar komen, kan het opnieuw online besteld worden.

 Plaats het artikel best in je wishlist. Je wordt dan per mail op de hoogte gehouden van zodra het opnieuw besteld kan worden.

 

Was dit antwoord nuttig?

Een product is tijdelijk niet op voorraad en kan ook niet besteld worden via Click & Collect?

Je kan desgewenst op de hoogte gebracht worden van zodra het artikel opnieuw op voorraad ligt. Dit kan via de ‘Notify me’ knop op de productpagina. Van zodra het artikel terug binnenkomt, ontvang je een e-mail. Vanaf dat moment kan je het opnieuw bestellen.

Was dit antwoord nuttig?

Waarom best een account gebruiken voor web orders?

Er zijn verschillende voordelen verbonden aan het bestellen via een account op de Game Mania website.

- je kan ten allen tijde de status van je bestelling opvolgen.

- je hoeft niet telkens alle gegevens in te vullen wanneer je een artikel wil bestellen voor thuislevering of winkelafhaling.

- beheer je bestellingen makkelijk via je account.

- je hebt een compleet overzicht van al jouw bestellingen en pre-orders.

- bij eventuele vragen of klachten heb je meteen een ordernummer bij de hand. Op die manier kunnen we je sneller helpen!

- koppel je klantenkaart aan je account en spaar punten.

- voeg games toe aan je wishlist en ontvang updates per mail.

Was dit antwoord nuttig?

Mijn webshop aankoop is defect

In de meeste gevallen kunnen wij een defect product direct omruilen in één van onze winkels. Neem hiervoor eerst contact op met onze Klantenservice afdeling.

Ook wanneer het product niet meteen kan omgeruild worden, neem je best eerst contact op met ons. Wij bezorgen je dan de instructies en het gratis retourlabel.

Was dit antwoord nuttig?

Wanneer word ik terugbetaald?

Uiterlijk 14 dagen nadat we je pakketje ontvangen hebben en de retour werd goedgekeurd, mag je de terugbetaling verwachten.

Het bedrag wordt teruggestort via dezelfde betaalwijze die je bij het plaatsen van de bestelling gebruikt hebt. Betaalde je volledig met VVV bonnen of Entertainment kaart, dan zal onze Klantenservice afdeling je nog contacteren om je bankrekeningnummer op te vragen. Van zodra de terugbetaling heeft plaatsgevonden, ontvang je van ons een bevestigingsmail.

 

Was dit antwoord nuttig?

Mijn pakket is beschadigd, wat nu?

We proberen er uiteraard alles aan te doen om je pakket in perfecte staat af te leveren. Het kan echter altijd gebeuren dat een pakket beschadigd raakt tijdens het transport.

Neem in dat geval best contact op met onze Klantenservice via  e-mail en bezorg ons zoveel mogelijk informatie. Indien mogelijk mag je ons ook steeds foto's bezorgen! We zorgen dan zo snel mogelijk voor een oplossing.

Was dit antwoord nuttig?

Hoe kan ik een product retour sturen?

Binnen de 14 dagen na ontvangst van je pakket, kan je 1 of meerdere artikelen van je online bestelling gratis terugsturen.

 Uitgesloten van retour zijn:

  • digitale codes.
  • individuele producten die deel uit maken van een promotiebundel.
  • in-ear headsets (omwille van hygiënische redenen) nadat de verpakking geopend is.
  • software (games) waarvan de plastic seal verpakking geopend is.
  • consoles die aangemeld werden op de PSN store, Microsoft Marketplace of Nintendo E-shop.

Nadat je de retourartikelen terug in de originele verpakking hebt gestopt, voeg je de factuur en het ingevulde retourdocument toe aan het pakket. Kleef het pakket netjes dicht. Er zijn 2 manieren om het pakket vervolgens retour te sturen.

  1. Via een Game Mania winkel. Geef je pakket af aan de kassa en de medewerker bezorgt je een ontvangstbewijs.
  2. Via een Post NL locatie. Neem telefonisch contact op met onze Klantenservice afdeling op het nummer 03 808 25 05 voor België of 070 700 78 72 voor Nederland. Zij bezorgen je per mail een gratis retourlabel. Kleef dit retourlabel op het pakket en bezorg het bij een Post NL locatie.

Zij scannen het pakket en bezorgen je een ontvangstbewijs. Binnen de 14 werkdagen nadat we je pakket ontvangen hebben en de retour goedgekeurd werd, zal de terugbetaling plaatsvinden. Dit gebeurt op dezelfde manier als waarop jij betaald hebt bij het plaatsen van je bestelling. Betaalde je de bestelling volledig met VVV bonnen of de Entertainment kaart, dan zal onze Klantenservice afdeling je nog contacteren om je bankrekeningnummer op te vragen. Van zodra de terugbetaling heeft plaatsgevonden, ontvang je een bevestigingsmail. 

Was dit antwoord nuttig?

Kan ik als BTW plichtige een webshop factuur ontvangen, met vermelding van mijn eigen BTW-nummer?

Nee, dit is helaas niet mogelijk bij een webshop aankoop.

 

Was dit antwoord nuttig?

Antwoord niet gevonden

Stuur ons een bericht via het contactformulier. Wij behandelen elke vraag en voorzien deze zo snel mogelijk van een antwoord!

Ook zijn wij telefonisch bereikbaar via 070 700 7872 (lokaal tarief) van 09.00 tot 17.30 uur (maandag t/m vrijdag).

Klantenkaart

Hoe koppel ik mijn klantenkaart aan mijn online profiel?

Op je profielpagina, na het inloggen, kan je de knop 'Koppel je klantenkaart' terugvinden. Nadat je de gevraagde gegevens hebt ingevuld, kan je de kaart koppelen aan je account. Hierdoor kan je vanaf dan ook je spaarpunten online raadplegen.

Was dit antwoord nuttig?

Ik krijg een foutmelding tijdens de koppeling van mijn klantenkaart!

Kijk goed na of je gegevens correct op je profiel zijn ingevuld. Maak best alle velden leeg en vul ze opnieuw in.

Staat alles correct, maar krijg je toch een foutmelding, neem dan best even telefonisch contact op met je lokale store of stuur een e-mail naar klantenservice@gamemania.eu.

Mogelijk werd er bij het aanmaken van je klantenkaart een fout gemaakt, waardoor de gegevens niet overeenkomen. Van zodra dit is rechtgezet door een medewerker, zou de koppeling moeten slagen.

Het zou ook kunnen dat jouw klantenkaart nog aan een oud account of e-mailadres gekoppeld is. We kunnen deze koppeling ongedaan maken en ook hiervoor stuur je ons best een e-mail.

Was dit antwoord nuttig?

Hoe kom ik aan die coole klantenkaart?

Bij je eerste bezoek aan een Game Mania filiaal ontvang je een gratis klantenkaart. De kaart is in elke Game Mania store van het land van afgifte geldig en biedt alleen maar voordelen.

Was dit antwoord nuttig?

Wat zijn de voordelen van de klantenkaart?

Bij elke aankoop in een Game Mania winkel spaar je punten. Van zodra je 1500 punten hebt gespaard, wordt er een waardebon van € 15 afgedrukt!

Het puntenaantal van een artikel kan je steeds op het prijsetiket in de winkel terugvinden. De punten blijven steeds 2 jaar geldig. Na elke aankoop wordt de geldigheid dus met 2 jaar verlengd.

Bijkomend voordeel van de klantenkaart is dat aankopen uit het verleden makkelijk teruggevonden kunnen worden. Mocht je bijvoorbeeld onverhoopt te maken krijgen met een defect artikel, dan hebben we meteen alle juiste gegevens bij de hand. Je wordt bovendien op de hoogte gebracht via sms, van zodra een bestelling voor je klaarligt.

 

Was dit antwoord nuttig?

Ik heb een Game Mania klantenkaart gevonden die niet van mij is. Wat nu?

Gelieve de kaart terug te zenden naar PB Projects N.V., Ter Stratenweg 37, B-2520 Oelegem, België. Alvast bedankt!

 

Was dit antwoord nuttig?

Ik ben mijn klantenkaart kwijt! Wat nu?

Breng jouw Game Mania store hiervan zo snel mogelijk op de hoogte. Jouw kaart wordt dan onmiddellijk geblokkeerd. Bij je volgende bezoek kan je een nieuwe kaart aanvragen. 

 

Was dit antwoord nuttig?

Waarom breng ik mijn klantenkaart best altijd mee?

Dankzij het scannen van de klantenkaart hebben we onmiddellijk alle correcte gegevens bij de hand. Op die manier gaat het veel sneller aan de kassa en wordt alles juist geregistreerd. Alleen maar voordelen dus!

 

Was dit antwoord nuttig?

Antwoord niet gevonden

Stuur ons een bericht via het contactformulier. Wij behandelen elke vraag en voorzien deze zo snel mogelijk van een antwoord!

Ook zijn wij telefonisch bereikbaar via 070 700 7872 (lokaal tarief) van 09.00 tot 17.30 uur (maandag t/m vrijdag).

Mijn account

Help, ik kan plots niet meer inloggen op mijn bestaande account!

Mogelijk is jouw oude account nog niet geregistreerd op de nieuwe website.

Kies voor 'Registreren' in plaats van 'Inloggen' en doorloop het registratieproces. Als dit proces voltooid is, zal de website jouw oude account herkennen en alle data overzetten. Let er op dat je het proces stap voor stap volgt:

1. Vul je e-mailadres in en klik op 'Verificatiecode verzenden'.

2. Kijk je mailbox  na en kopieer de code naar het veld 'Verificatiecode'.

3. Klik op 'Code verifiëren'.

4. Vul je wachtwoord en de overige velden in.

5. Klik op 'Maken'.

Contacteer onze klantenservice wanneer je toch nog problemen ervaart bij het registreren. Hoe meer informatie je op e-mail kan zetten, hoe gerichter we je kunnen helpen.

Was dit antwoord nuttig?

Hoe kan ik mijn e-mailadres wijzigen?

Je maakt best een nieuw account aan op de site. Geef ons daarna een seintje via klantenservice@gamemania.eu en we zetten alle data van je oude account over op het nieuwe!

Was dit antwoord nuttig?

Hoe zet ik mijn bestaande account over naar de nieuwe site?

Ga naar het inlogveld (rechts bovenaan homepage) en kies voor 'Registreren'.

Kies dus voor 'Registreren' in plaats van 'Inloggen' en doorloop het registratieproces. Als dit proces voltooid is, zal de website jouw oude account herkennen en alle data overzetten. Let er op dat je het proces stap voor stap volgt:

1. Vul je e-mailadres in en klik op 'Verificatiecode verzenden'.

2. Kijk je mailbox  na en kopieer de code naar het veld 'Verificatiecode'.

3. Klik op 'Code verifiëren'.

4. Vul je wachtwoord en de overige velden in.

5. Klik op 'Maken'.

Weet je niet meer welk mailadres er destijds aan je account gekoppeld was, stuur dan even een mailtje naar onze Klantenservice.

 

 

Was dit antwoord nuttig?

Ik krijg een foutmelding bij het invullen van mijn postcode, wat doe ik verkeerd?

Je vult eerst de cijfer -en lettercombinatie in van je postcode (bijv. 4818AJ) en vervolgens je huisnummer in het daarvoor bestemde vak.

Als alles goed gaat, dan vult de website de ontbrekende gegevens dan automatisch in.

Mocht de plaatsnaam toch niet ingevuld worden, neem dan even contact op met onze Klantenservice via e-mail.

Was dit antwoord nuttig?

Waar is mijn verificatiecode?

Waarschijnlijk werd de mail geblokkeerd. Controleer dan ook zeker je spam filter. Vind je ook daar niets terug, probeer het dan opnieuw of contacteer onze klantenservice. We kijken het dan zo snel mogelijk voor je na!

Was dit antwoord nuttig?

Ik ben mijn wachtwoord vergeten.

Je kan je wachtwoord steeds opnieuw opvragen via het inlogvak op de homepage, rechts bovenaan. 

Kies 'Login' bij 'Ik heb een account'.  Vervolgens krijg je onderstaand scherm te zien en klik je op 'Forgot your password?'

 

 

 

 

 

Het wachtwoord moet aan een aantal voorwaarden voldoen, namelijk:

- tussen de 8 en de 16 tekens lang zijn

- minimaal 1 cijfer of speciaal teken bevatten

- minimaal 1 hoofdletter én 1 kleine letter bevatten

- verschillen van je emailadres

Tips: gebruik best geen woorden uit het woordenboek en kies bij voorkeur een wachtwoord dat verschilt van je andere accounts.

 

 

Was dit antwoord nuttig?

Antwoord niet gevonden

Stuur ons een bericht via het contactformulier. Wij behandelen elke vraag en voorzien deze zo snel mogelijk van een antwoord!

Ook zijn wij telefonisch bereikbaar via 070 700 7872 (lokaal tarief) van 09.00 tot 17.30 uur (maandag t/m vrijdag).

USED (Tweedehands) games

Wat betekent precies die 14 dagen omruilservice bij de aankoop van USED Games?

Heb je een game gekocht uit ons groot assortiment USED Games, maar ben je toch niet tevreden van je keuze? Dan kan je op vertoon van je kassabon deze game tot 14 dagen na aankoop éénmalig omruilen voor een andere USED Game of een waardebon!

De 14 dagen omruilservice is niet van toepassing voor webshop orders.

Was dit antwoord nuttig?

Wat zijn USED Games?

USED Games zijn tweedehandsgames die worden verkocht met 100% garantie én 14 dagen omruilservice! Bij Game Mania vind je een groot assortiment tweedehandsgames voor zeer aantrekkelijke prijzen. Je kan het volledige USED aanbod terugvinden op de site en per filiaal raadplegen.

Uiteraard kan de game dan ook meteen voor je gereserveerd worden via de Click & Collect knop, of besteld worden voor thuislevering. Hou in dit geval rekening met een levertermijn van 4 tot 5 werkdagen.

Was dit antwoord nuttig?

Hoe kan ik mijn gebruikte games en consoles verkopen bij Game Mania?

Bij Game Mania nemen we de meeste games en consoles over in ruil voor een waardebon* of cash geld**. De waardebon is 1 jaar geldig. De games moeten compleet ingeleverd worden, dus inclusief handleiding en originele verpakking.

PC games worden niet overgenomen. In sommige filialen zal slechts een kleine selectie PS2 - Xbox Original en GameCube games aangekocht worden. PSP Games en consoles nemen we niet langer aan. Sportgames (bijvb. Fifa) ouder dan 2014 kunnen ook steeds geweigerd worden. Neem voor alle zekerheid steeds vooraf telefonisch contact op met je lokale store!

Om te weten hoeveel je precies zal ontvangen, dien je even langs te gaan bij je Game Mania store.

De waarde wordt door de computer bepaald aan de hand van onze voorraden, de staat van de aangeboden goederen en de actuele nieuwprijs. Hierdoor is het mogelijk dat bepaalde games/consoles niet worden overgenomen. De overnameprijzen worden gratis en geheel vrijblijvend bepaald, maar worden niet telefonisch of per mail meegedeeld.

Het is niet mogelijk om producten die je wenst te verkopen aan Game Mania, op te sturen.

Spring dus gewoon even binnen!

* Waardebon enkel geldig in het land van uitgifte

** Hiervoor dien je 16 jaar of ouder te zijn en niet geldig voor PS2 - DS & Wii games. Voor games van deze platformen kan je dus enkel kiezen voor een waardebon.

** Nederlandse klanten moeten minimaal 18 jaar oud zijn om cash geld of een waardebon te ontvangen. Legitimatie bij inleveren van tweedehandsartikelen verplicht.

Was dit antwoord nuttig?

Hoe kom ik te weten hoeveel mijn games waard zijn?

Aangezien de overnameprijs afhankelijk is van vraag en aanbod, de staat van de games en van de nieuwprijs, is het helaas niet mogelijk om overnameprijzen telefonisch of via mail door te geven.

Je dient dus gewoon even binnen te springen in jouw Game Mania store. De overnameprijzen worden gratis en geheel vrijblijvend bepaald!

Je kan kiezen tussen een waardebon en cash geld. Kies je voor een bon, dan ligt de inruilwaarde hoger!

Was dit antwoord nuttig?

Kan ik bij Game Mania games verkopen die niet in een Game Mania store zijn aangekocht?

Dat is geen enkel probleem! Het maakt niet uit waar je games vandaan komen, zolang ze maar in het Nederlands taalgebied aangekocht werden. We kunnen helaas geen games met anderstalige hoesjes overnemen.

Was dit antwoord nuttig?

Ligt een bepaalde USED Game op voorraad in mijn lokale store?

Je kan de beschikbaarheid van elke USED Game controleren op de site. Je typt de naam van de game in het zoekvak en na een druk op de Click & Collect knop, verschijnen alle winkels waar de game op dat moment op voorraad is, op het scherm.

Je kan de game desgewenst meteen reserveren via de Click & Collect knop. Nadat de winkel de bestelling bevestigd heeft, kan je langskomen. Dit neemt over het algemeen een half uurtje in beslag. Kan je toch niet wachten, neem dan gerust even telefonisch contact op met de winkel!

Als de game momenteel niet beschikbaar is in je lokale store, dan kan je deze ook bij je thuis laten leveren. Dit neemt in de meeste gevallen ongeveer 5 dagen in beslag. Ligt de game momenteel nergens op voorraad, dan stop je deze best in je wishlist. Van zodra de game dan wordt ingeleverd in jouw regio, dan ontvang je hiervan bericht via mail. Je kan het artikel vanaf dat moment terug bestellen.

Was dit antwoord nuttig?

DLC en USED Games. Hoe zit dat precies?

Bij USED games is het zo dat eventuele DLC mogelijk reeds geactiveerd werd door de oorspronkelijke eigenaar. Dit kunnen we echter niet controleren. In de meeste gevallen zal je dus niet kunnen genieten van die extra content.

Bij het bepalen van de USED prijs wordt hier steeds rekening mee gehouden. Bij versies die verder niet verschillen van de standaard versie, zal dan ook steeds dezelfde prijs worden gehanteerd.

Was dit antwoord nuttig?

Kan ik een USED game laten overkomen vanuit een andere store?

Dit kan in uitzonderlijke gevallen in samenspraak met de winkel geregeld worden. Dit is echter zeker geen standaard service die we bieden.

Hiervoor neem je dan ook best zo snel mogelijk telefonisch contact op met jouw lokale store.

Was dit antwoord nuttig?

Ik vind een bepaalde USED game niet terug op de site.

Vink zeker altijd het vakje 'Toon ook producten die (tijdelijk) niet beschikbaar zijn' aan om de volledige lijst met games te kunnen raadplegen.

 

 

 

Was dit antwoord nuttig?

Antwoord niet gevonden

Stuur ons een bericht via het contactformulier. Wij behandelen elke vraag en voorzien deze zo snel mogelijk van een antwoord!

Ook zijn wij telefonisch bereikbaar via 070 700 7872 (lokaal tarief) van 09.00 tot 17.30 uur (maandag t/m vrijdag).

Service en contact

Ik heb een klacht, wat nu?

Laat ons zeker weten waar het fout gelopen is! We zullen je klacht of opmerking met de meeste zorg behandelen en waar mogelijk een oplossing voorzien. Je kan ons een e-mail sturen op klantenservice@gamemania.eu of opbellen. Ons nummer kan je bovenaan de FAQ pagina terugvinden.

Was dit antwoord nuttig?

Hoe contacteer ik de Game Mania klantenservice?

Stuur ons een bericht via het contactformulier. Wij behandelen elke vraag en voorzien deze zo snel mogelijk van een antwoord!

Ook zijn wij telefonisch bereikbaar via 070 700 78 72 (lokaal tarief) van 09.00 tot 17.30 uur (maandag t/m vrijdag).

Was dit antwoord nuttig?

Waar kan ik terecht voor een Game Mania Cadeaucheque?

In iedere Game Mania store kan je hiervoor terecht! Deze cadeaubon zit in een coole verpakking en is ideaal voor verjaardagen, feestdagen of bedrijfsincentives. Je kan de waarde overigens volledig zelf bepalen! De bon kan voorlopig alleen in onze winkels gebruikt worden, dus niet via de webshop.

Was dit antwoord nuttig?

Meer informatie over de aankoop van Digital Content

Wanneer je een digitaal product aankoopt via onze online shop, dan ontvang je de code meteen* na aankoop in je mailbox. Check zeker ook je Spam filter of map 'ongewenste mails'!

Hou er verder rekening mee dat digitale aankopen niet retour genomen of geannuleerd kunnen worden. Je dient dan ook steeds de 'Voorwaarden voor digitale aankopen' te accepteren vooraleer je aankoop kan afgerond worden. Kijk dus steeds goed na dat het juiste product besteld wordt!

*Uitzonderlijk kan er een lichte vertraging van max. 30 minuten optreden.

Was dit antwoord nuttig?

Hoe los ik digitale codes in?

Hieronder kan je per console terugvinden hoe je digitale codes kan verzilveren. Vooraleer je een digitale aankoopt is het van belang na te gaan voor welk land je de code nodig hebt. Heb je je account bijvoorbeeld op 'Nederland' staan en je koopt een Belgische code, dan zal je deze niet kunnen gebruiken.

 

Sony PlayStation: 

PSN Code inwisselen op PC / Mac

  • Ga naar www.account.sonyentertainmentnetwork.com en log in met je PSN account.
  • Klik boven in het menu op Account.
  • Selecteer links in het menu 'Prepaid card inwisselen'.
  • Vul de 12-cijferige PSN code of PSN Plus code in die je hebt gekocht en klik op 'Doorgaan'.
  • Volg de instructies op het scherm om je code in te wisselen.

PSN Plus Code inwisselen op de Playstation (PS3 / PS4)

  • Open je account of maak een nieuw PSN account.
  • Ga naar de Playstation Store.
  • Selecteer het icoon 'inlossen van codes'.
  • Vul de 12-cijferige code in die je hebt gekocht en klik op 'Doorgaan'.
  • Volg de instructies op het scherm om je code in te wisselen.

 

Microsoft Xbox:

Microsoft Code inwisselen op PC / Mac via de Microsoft Website

  • Ga naar www.commerce.microsoft.com en log in met je Microsoft account
  • Klik bij 'Facturering' op de tab 'Betalingsopties'.
  • Klik daar op de link 'Klik hier'.
  • Selecteer de optie 'Microsoft account' en klik op de link 'Code inwisselen'
  • Vul het formulier in om je code in te wisselen.

 

Xbox Code inwisselen via de Xbox Website

Xbox Code inwisselen via de Xbox 360

  • Ga naar My Xbox en selecteer je gamerprofiel (het blad met je avatar).
  • Klik op A Select
  • Ga naar het 2e blad (Account Management) en selecteer Manage Account.
  • Kies Redeem code en voor in het volgende veld je code in.

 

Nintendo:

Nintendo Code inwisselen op 3DS

  • Log in met je Nintendo account op je 3DS
  • Klik op het eShop icoon in het Home menu
  • Selecteer het icoon 'Tegoed aanvullen'.
  • Klik op 'Tegoed aanvullen met een Nintendo eShop card'
  • Vul de Nintendo eShop code in
  • Klik op 'Ok'

Nintendo Code inwisselen op Wii-U

  • Log in met je Nintendo account op je Wii
  • Klik op het eShop icoon in het Home menu
  • Selecteer het icoon 'Tegoed'.
  • Klik op 'Tegoed aanvullen met een Nintendo eShop card'
  • Vul de Nintendo eShop code in
  • Klik op 'Ok'

 

Steam

 Wil je een Steam code inwisselen? Let dan goed op met wel Steam account je inlogt. Het zou jammer zijn als je de code op een verkeerd account inwisselt, aangezien dit meer omgekeerd kan worden.

Steam Code inwisselen op PC / Mac via Steam

  • Open Steam en log in met je Steam account
  • Klik op 'Games' in het Steam-menu
  • Selecteer 'Een Steam-portemonneecode inlossen'
  • Geef de Steam-code op en klik op Doorgaan

Steam Code inwisselen via de website

Vul je Steam-code in en klik op Doorgaan

 

Was dit antwoord nuttig?

Aan de slag met je gloednieuwe PlayStation 4 console

Gefeliciteerd met je aankoop van de PlayStation 4 console!

Je wil natuurlijk zo snel mogelijk aan de slag en deze gids kan je daarbij helpen! Alle informatie vind je hierin terug, van het aansluiten van de console tot tips & tricks die je toelaten de console zo optimaal mogelijk te gebruiken.

We wensen je alvast veel speelplezier toe!

Was dit antwoord nuttig?

Ik heb een sms ontvangen voor de Black Friday deals

Klantenkaarthouders die recent een Game Mania winkel bezochten, hebben op 22/11 een SMS ontvangen met de Black Friday deals. Heb jij een SMS ontvangen en wil jij dit in de toekomst niet meer? Neem dan even contact op met ons via e-mail of per telefoon. De contactgegevens vind je op deze pagina.

Was dit antwoord nuttig?

Welke betaalmethoden accepteert Game Mania?

Bij Game Mania kan je betalen via de meest gangbare betaalmethoden. 

Webshop

In de Game Mania webshop betaal je snel & veilig met je eigen bank via iDeal, iDeal QR, Bancontact of verschillende type Credit Cards
Daarnaast kan je in Nederland betalen met de VVV cadeaukaart of Nationale EntertainmentCards. 

Winkels

In de Game Mania winkels kan je betalen met je bankkaart of Credit Card. Tevens accepteren de Nederlandse winkels VVV cadeaukaart & papieren VVV cadeaucheques of Nationale EntertainmentCards en papieren cadeaucheques. 

 

 

Was dit antwoord nuttig?

Hoe kan ik de cadeaucheque gebruiken?

Je kan een fysieke cadeaubon gebruiken voor eender welke aankoop in de fysieke winkels van Game Mania. De cheque is 1 jaar geldig en kan in elk filiaal (in het land van uitgifte) verzilverd worden. Gebruik je de cheque voor de aankoop van een USED game, dan geniet je meteen van een korting van 10%!

Je dient de totale waarde trouwens niet in 1 keer op te gebruiken. De restwaarde wordt gewoon op een nieuwe cheque afgedrukt, die vanaf dan opnieuw 1 jaar geldig is.

Heb je op dit moment niet onmiddellijk een aankoop gepland, dan kan je de waarde ook laten overzetten in een aanbetaling van een pre-order. Zo vermijd je dat de cadeaubon komt te vervallen of kwijtgespeeld wordt.

Onze Nederlandse filialen aanvaarden naast de GM cadeaucheque ook VVV bonnen en de Nationale Entertainment Card.

De fysieke cadeaucheque of waardebon kan niet gebruikt worden voor online aankopen.

Was dit antwoord nuttig?

Welke bonnen kan ik bij Game Mania gebruiken?

Onze filialen aanvaarden naast de GM cadeaucheque ook VVV bonnen en de Nationale Entertainment Card. Ook de papieren Entertainment bonnen zijn nog geldig, evenals de bonnen in guldens.

Game Mania waardebonnen of cadeaubonnen kunnen op dit moment nog niet gebruikt worden voor aankopen via de web shop.

VVV bonnen en de Nationale Entertainment Card kan je wel reeds online verzilveren (alleen NL).

Was dit antwoord nuttig?

Tips bij aankoop van een PC game

Vooraleer je een PC game aankoopt, dien je eerst te controleren of jouw PC wel geschikt is. Dit kan eenvoudig door de naam van de game in te tikken op Canyourunit.

Dit programma geeft meteen aan of je PC voldoet aan de systeemvereisten en waar er eventuele struikelblokken zitten. Controleer ook steeds of je grafische kaart beschikt over de nieuwste drivers. Hiervoor kan je terecht op de site van de fabrikant (bijv. NVIDIA of ATI).

Heb je twijfels? Vraag dan steeds raad bij 1 van de verkopers. PC games kunnen namelijk niet omgeruild worden van zodra de verpakking geopend is!

Werkt de game via Steam? In dat geval kan je het spel pas spelen van zodra de officiële release dag bereikt is.

Was dit antwoord nuttig?

Kunnen de krassen op mijn disc verwijderd worden?

We kunnen de meeste krassen op een standaard dvd disc verwijderen met onze disc repair machines. Voor slechts € 6 maken we je disc zo goed als nieuw!

Blu-ray discs, zoals PS3, PS4, XOne en Wii U games, kunnen we helaas niet herstellen.

Neem best vooraf telefonisch contact op met je lokale store. Niet alle filialen beschikken namelijk over deze apparaten.

Was dit antwoord nuttig?

Krijg ik garantie op spelconsoles?

Op al onze consoles zijn naast de geldende fabrieksgarantie ook de wettelijk bepaalde garanties van toepassing. Bij de aankoop van je toestel krijg je steeds een formulier met de garantievoorwaarden mee.

Op USED consoles geven we 6 maanden garantie, vanaf de dag van levering. Bovendien kan je ook nog eens gebruik maken van onze 14 dagen omruilservice, waarbij je een USED console binnen die termijn kan omruilen voor een andere USED console van dezelfde waarde. De omruilservice is alleen geldig voor winkelaankopen en dus niet voor bestellingen voor thuislevering.

Was dit antwoord nuttig?

Wat betekent het leeftijdspictogram op de hoes van een spel?

Dat is de zogenaamde PEGI-classificatie. PEGI staat voor Pan European Game Information en is een classificatiesysteem dat bedoeld is om ouders meer zekerheid te geven omtrent de inhoud en de geschiktheid van een spel. Het heeft echter niets met de moeilijkheidsgraad te maken. Voor meer informatie kan je hier terecht.

Was dit antwoord nuttig?

Kan ik een game of console eerst testen vóór mijn aankoop?

Dat kan! Ben je nog niet helemaal overtuigd en wil je meer weten over een bepaalde game, dan kan je deze vrijblijvend én gratis uittesten in onze winkels. Zo ben je steeds zeker van je aankoop en vermijd je teleurstellingen.

Twijfel je over welke console het best bij jou past, dan is deze unieke service een uitgelezen kans om alle consoles rustig uit te testen. We staan je graag bij met het maken van de juiste keuze.

Was dit antwoord nuttig?

Waar kan ik een Game Mania store vinden?

Dat kan eenvoudig door je postcode of gemeente in te vullen in het zoekvak achter de 'Winkels' knop. De filialen in jouw regio zullen dan automatisch verschijnen.

De juiste link vind je hier

Was dit antwoord nuttig?

Op welke manier kan ik een Game Mania filiaal contacteren?

Op de 'winkels' pagina vind je alle vestigingen. Kies de Game Mania store bij jou in de buurt en je krijgt alle contactinformatie voorgeschoteld!

Was dit antwoord nuttig?

Kan ik een gekochte game omruilen?

Online aangekochte games kan je niet omruilen. Je kan het product wel via de standaard procedure retour sturen, binnen de 14 dagen na aankoop. Je aankoop wordt dan binnen een termijn van 14 dagen terugbetaald en je kan een nieuw online order plaatsen. Raadpleeg de voorwaarden voor retour op deze pagina.

Games die je in 1 van onze fysieke winkels hebt aangekocht, kan je wel omruilen. Nieuwe games kan je ruilen als deze nog in de plastic seal zitten en dit binnen de 14 dagen na aankoop. Je ontvangt dan een waardebon of kiest een andere game uit van dezelfde waarde.

USED games die je in de fysieke winkel hebt aangekocht kan je binnen de 14 dagen na aankoop éénmalig ruilen voor een andere game of een waardebon. Dit zonder opgave van reden!

Was dit antwoord nuttig?

Antwoord niet gevonden

Stuur ons een bericht via het contactformulier. Wij behandelen elke vraag en voorzien deze zo snel mogelijk van een antwoord!

Ook zijn wij telefonisch bereikbaar via 070 700 7872 (lokaal tarief) van 09.00 tot 17.30 uur (maandag t/m vrijdag).

Bestellen / Reserveren

Hoe kan je bestellen voor afhaling in de winkel?

Je kan de beschikbaarheid van elk artikel in onze winkels controleren op de site. Je typt de naam van het artikel in het zoekvak en na een druk op de knop 'Afhalen in winkel', verschijnen alle winkels waar het item op dat moment op voorraad is, op het scherm.

Je kan het artikel desgewenst meteen reserveren via diezelfde knop. Je dient hiervoor wel ingelogd te zijn. Na de bevestigingsmail ontvang je bericht van zodra het artikel voor je klaarligt. Dit neemt over het algemeen een half uurtje in beslag, afhankelijk van de drukte. Kan je toch niet wachten of laat de bevestigingsmail op zich wachten, neem dan gerust even telefonisch contact op met de winkel!

Als een bepaald artikel momenteel niet beschikbaar is in je lokale store, dan kan je hen in sommige gevallen wel vragen om een transfer te regelen vanuit een ander filiaal. We proberen het artikel dan zo snel mogelijk in je lokale store te krijgen!

 

Was dit antwoord nuttig?

Een product is tijdelijk niet op voorraad en kan ook niet besteld worden voor winkelafhaling?

Neem in dat geval telefonisch contact op met jouw Game Mania winkel. In de meeste gevallen kan het artikel namelijk wel nog door de winkel besteld worden.

Was dit antwoord nuttig?

Ik heb een tijdje geleden een pre-order geplaatst en nu wordt er een pre-order bonus aangekondigd.

Uiteraard zijn alle pre-order voordelen die later aangekondigd worden, ook geldig voor eerder geplaatste reserveringen. Je mag deze bonus dus ook bij jouw pre-order verwachten op de dag van release.

Je hoeft hier verder niets voor te doen. Je vraagt er best naar wanneer je de game ophaalt. Aan de hand van de datum waarop je reserveerde, kan men zien of je bij de gelukkigen bent.

Was dit antwoord nuttig?

Er ontbreken pre-orders op mijn online profiel.

Van zodra je een online profiel hebt aangemaakt en je klantenkaart hebt gekoppeld, zal je alle toekomstige orders op je online profiel kunnen raadplegen. Alle orders die je echter geplaatst had in de winkel, voordat jouw klantenkaart werd gekoppeld, kan je niet online raadplegen. Contacteer je lokale store wanneer je een vraag hebt over die oudere orders. Op je klantenkaart kunnen onze medewerkers vanzelfsprekend alle orders terugvinden.

Was dit antwoord nuttig?

Hoe plaats ik een Pre-Order?

Er zijn 2 manieren om een pre-order of reservering te plaatsen. Ofwel kom je even langs, ofwel via de site vanuit je luie zetel:

1. Registreer jezelf op de website of log in.

2. Druk op de "Pre-Order"-knop in de artikelfiche van de game. Je kan hierbij kiezen voor thuislevering of winkelafhaling.

3. Controleer en/of vervolledig je persoonlijke gegevens en bevestig je pre-order.

4. Vervolgens krijg je een e-mail ter bevestiging.

5. Zodra de game voorradig is, ontvang je een gratis SMS wanneer je gekozen hebt voor winkelafhaling. Je kan de game vervolgens ophalen in de aangegeven Game Mania store! Koos je voor thuislevering, dan ontvang je het artikel automatisch op de dag van release. Je wordt hiervan ook op de hoogte gehouden via e-mail.

Reserveer je een game voor de release dan geniet je meestal van exclusieve voordelen!

Was dit antwoord nuttig?

Jouw huidige bestelling of pre-order bij een Game Mania filiaal.

Heb je vragen over een lopende bestelling of wil je een bestaande pre-order laten aanpassen? Neem dan gerust even telefonisch contact op met je lokale store. Zij hebben alle gegevens bij de hand en kunnen jouw vragen beantwoorden.

Voor vragen over een online bestelling, kan je steeds terecht op klantenservice@gamemania.eu of op het nummer 03/808 25 05 voor België, of +070 700 7872 voor Nederland.

Was dit antwoord nuttig?

Tot hoelang na de release kan ik een pre-order afhalen?

Jouw reservatie wordt 3 dagen voor je aan de kant gehouden. Als je niet onmiddellijk een kans ziet om langs te komen, raden we je aan om even telefonisch contact op te nemen met je lokale store. Je kan dan met hen afspreken wanneer je de reservering kan komen ophalen.

Was dit antwoord nuttig?

Wat zijn de voordelen als ik bij Game Mania reserveer?

Je speelt de game sowieso op de dag van de release en van zodra jouw game voorradig is, word je telefonisch of per SMS (gratis) op de hoogte gebracht! Bovendien ontvang je bij het afhalen van je game 100 extra punten op je klantenkaart als je een game reserveert voor de release! Game Mania heeft exclusieve reserveer-acties met allerlei extra´s! Houd dus steeds onze website in de gaten!

Was dit antwoord nuttig?

Zijn er extra kosten verbonden aan het reserveren van een game?

Helemaal niet! We vragen alleen een voorschot/aanbetaling als je een duurdere Special Edition reserveert. Dit wordt dan ook duidelijk aangegeven op de site. Het bedrag wordt bij het afhalen van het spel verrekend.

Was dit antwoord nuttig?

Ik heb een pre-order geplaatst van een game maar ondertussen is er een Limited Edition van aangekondigd. Kan ik dit nog veranderen?

In sommige gevallen wordt een speciale editie zonder meerprijs aangeboden. Je hoeft in dat geval niets te ondernemen want jouw pre-order wordt automatisch overgezet, zolang de voorraad strekt! Van zodra een gelimiteerde versie uitverkocht is, wordt dit op de site vermeld.

Ligt de prijs van de speciale editie wat hoger, dan plaats je best een nieuwe pre-order van de juiste editie. Nadien kan je dan je vorige pre-order annuleren via de site of door telefonisch contact op te nemen met je lokale store.

Bij twijfel contacteer je best je lokale store. Zij gaan je zeker verder helpen.

Was dit antwoord nuttig?

Hoe kan ik de winkelvoorraad van een artikel controleren?

Je kan de beschikbaarheid van elk artikel controleren op de site. Je typt de naam van het artikel in het zoekvak en na een druk op de knop 'Afhalen in winkel', verschijnen alle winkels waar het item op dat moment op voorraad is, op het scherm.

Je kan het artikel desgewenst meteen reserveren via diezelfde knop. Nadat de winkel de bestelling bevestigd heeft, kan je langskomen. Dit neemt over het algemeen een half uurtje in beslag. Kan je toch niet wachten, neem dan gerust even telefonisch contact op met de winkel!

Als een bepaald artikel momenteel niet beschikbaar is in je lokale store, dan kan je hen in sommige gevallen wel vragen om een transfer te regelen vanuit een ander filiaal. We proberen het artikel dan zo snel mogelijk in je lokale store te krijgen!

Was dit antwoord nuttig?

Pre-Order bonus

Bij heel wat games horen ook pre-order voordelen. Deze staan van zodra bekend ook op de website. Meestal zijn er voldoende extra's voor alle pre-order klanten, soms zijn de beschikbare aantallen (zeer) beperkt.

Van zodra een bepaald pre-order voordeel uitgeput is, wordt dit ook op de website vermeld, mét datum. Heb je vóór die datum gereserveerd, dan heb je de bonus te pakken. Wacht dus zeker niet te lang om je pre-order te plaatsen!

Was dit antwoord nuttig?

Antwoord niet gevonden

Stuur ons een bericht via het contactformulier. Wij behandelen elke vraag en voorzien deze zo snel mogelijk van een antwoord!

Ook zijn wij telefonisch bereikbaar via 070 700 7872 (lokaal tarief) van 09.00 tot 17.30 uur (maandag t/m vrijdag).

Inruilacties en inruilvoorwaarden

Hoe neem ik deel aan een inruilactie?

Van zodra we van start gaan met een inruilactie kan je alle info steeds terugvinden op de homepage. Daar kan je lezen over welke games het gaat en wat de voorwaarden zijn waaraan de ingeleverde games moeten voldoen.

Gamers die reeds een pre-order hadden geplaatst vooraleer de inruilactie werd aangekondigd, kunnen uiteraard ook deelnemen. Heb je wel gebruikte games, maar voldoen ze niet aan de voorwaarden, dan kan je deze ook steeds inleveren in ruil voor cash geld of een waardebon. De waarde van je games is dan o.a. afhankelijk van lokale voorraden en kan alleen in de winkel bepaald worden.

Legitimatie is altijd verplicht bij het inleveren van games. Ben je jonger dan 18 jaar, dan breng je best 1 van je ouders mee.

Om dit soort acties te kunnen blijven doen, moeten de voorwaarden strikt opgevolgd worden. Uitzonderingen zijn dan ook niet mogelijk.

Was dit antwoord nuttig?

Wat zijn de inruilvoorwaarden voor het inleveren van gebruikte games?

Naast de voorwaarden van onze specifieke inruilacties, hebben we ook inruilvoorwaarden voor het inleveren van gebruikte games via de standaard USED procedure. Je kan die voorwaarden hier raadplegen.

Was dit antwoord nuttig?

Ik vind een bepaalde USED game niet terug op de site.

Vink zeker altijd het vakje 'Toon ook producten die (tijdelijk) niet beschikbaar zijn' aan om de volledige lijst met games te kunnen raadplegen.

 

 

 

Was dit antwoord nuttig?

Antwoord niet gevonden

Stuur ons een bericht via het contactformulier. Wij behandelen elke vraag en voorzien deze zo snel mogelijk van een antwoord!

Ook zijn wij telefonisch bereikbaar via 070 700 7872 (lokaal tarief) van 09.00 tot 17.30 uur (maandag t/m vrijdag).

Overige

Ik zie een artikel op Marktplaats.nl of 2dehands.be dat via Game Mania verkocht wordt, klopt dat wel?

Het klopt dat Game Mania ook adverteert op Marktplaats.nl en 2dehands.be. We bieden daarop duizenden USED artikelen aan, met 100% garantie!

Klik je door via de advertentie om te bestellen, dan kom je op de website van Game Mania terecht, waar je het product meteen kan bestellen voor thuislevering of ophaling in een lokale Game Mania store. Het is niet mogelijk om via Marktplaats.nl of 2dehands.be in contact te treden met Game Mania.

Uiteraard kan dit wel steeds via customercare@gamemania.eu.

Game Mania koopt ook jouw USED (tweedehands) artikelen aan voor een waardebon of cash geld. Dit kan echter alleen via je lokale store. We zullen je dus nooit via WhatsApp, e-mail, telefonisch of een ander kanaal contacteren met de vraag naar je rekeningnummer!

Was dit antwoord nuttig?

Wordt er een nachtopening georganiseerd?

Als er een nachtopening wordt georganiseerd voor een bepaalde game, dan krijgen klanten met een pre-order dit steeds ruim van tevoren te horen. Plaatste je een reservering voor winkelafhaling, dan ontvang je een sms. Koos je voor thuislevering, dan ontvang je een mail.

Ook zal dit altijd op de website aangekondigd worden, zowel op de homepage als op de productpagina. Neem dus zeker een kijkje op de site om zeker te zijn!

 

Was dit antwoord nuttig?

Stages en vakantiewerk bij Game Mania

Droom je van een stageplaats bij Game Mania, neem dan best even telefonisch contact op met je lokale store. Snuffelstages of stages van korte duur zijn helaas niet mogelijk bij Game Mania.

Ook voor vakantiewerk contacteer je best jouw favoriete Game Mania winkel.

Veel succes alvast!

Was dit antwoord nuttig?

Werken in een Game Mania winkel

Onderaan de homepage, onder de link 'Werken bij Game Mania', kan je steeds alle openstaande vacatures terugvinden. Deze pagina is niet mobiel bereikbaar.

Je vult dan het contactformulier in en vergeet je cv niet toe te voegen. We wensen je alvast veel succes!

Was dit antwoord nuttig?

Heb je een opmerking, een suggestie of een algemene vraag?

Heb je een opmerking, een suggestie of een algemene vraag, stuur dan een e-mail naar onze Klantenservice. We proberen zo snel mogelijk op je vraag te antwoorden!

 

Was dit antwoord nuttig?

Ik heb een interessant sponsor voorstel voor Game Mania!

Stuur je gemotiveerde voorstel naar marketing@gamemania.eu en hopelijk kom je in aanmerking!

Was dit antwoord nuttig?

Antwoord niet gevonden

Stuur ons een bericht via het contactformulier. Wij behandelen elke vraag en voorzien deze zo snel mogelijk van een antwoord!

Ook zijn wij telefonisch bereikbaar via 070 700 7872 (lokaal tarief) van 09.00 tot 17.30 uur (maandag t/m vrijdag).