Belangrijk bericht over heropening Game Mania-winkels

We informeren je graag over hoe Game Mania omgaat met het coronavirus. Uiteraard volgen wij alle adviezen van de overheid en het RIVM op en zetten we alles op alles om een veilige omgeving te creëren voor jou en onze medewerkers. Op deze pagina vind je alle informatie over welke maatregelen we treffen. We vertrouwen op je begrip en medewerking!

Onze winkelmedewerkers staan voor je klaar

We zijn vanaf 12 mei weer geopend en zijn verheugd om je weer te mogen ontvangen! Wees welkom, maar let alsjeblieft op de volgende regels. Zo kunnen wij de gezondheid van jou en die van onze medewerkers beschermen!

  • Kom niet naar de winkel als je verkouden bent of griepklachten hebt
  • Houd 1,5 meter afstand van elkaar, zowel in de winkel als buiten de winkel
  • Kom zoveel mogelijk alleen - we kunnen maximaal 3 klanten tegelijkertijd in de winkel toelaten
  • Blijf niet te lang in de winkel
  • Betaal zoveel mogelijk elektronisch (bankpas of mobiel)
  • Volg altijd de aanwijzingen op van ons personeel

Onze winkelmedewerkers nemen uiteraard ook hygiënemaatregelen en houden zoveel mogelijk afstand.

Openingstijden

Wil je weten wanneer jouw Game Mania winkel open is? Check dan zeker steeds eerst de openingstijden van jouw favoriete winkel voordat je vertrekt om teleurstellingen te voorkomen.

Bekijk hier de openingstijden van jouw winkel.

Voorkom onnodig bezoek, reserveer online!

Wij bevoorraden onze winkels regelmatig, maar merken dat er meer vraag is naar bepaalde artikelen, waardoor deze tijdelijk niet leverbaar zijn. Je kan voorkomen dat je onnodig naar de winkel komt, door alvast de voorraad op onze website te controleren. Als het product op voorraad is in jouw winkel, kun je het alvast klaar laten leggen met onze handige "Click & Collect"-functie. Je krijgt een gratis sms zodra het product voor je klaarligt en je bent daardoor sneller geholpen in de winkel!

Zo gebruik je Click & Collect:

 

Zoek naar het product op onze website en bekijk de winkelvoorraad door op de knop "Afhalen in winkel" te klikken. Je kan dan zien in welke van onze winkels er nog voorraad ligt. Is het voorradig? Top! Klik dan door en je kan kosteloos het product laten reserveren. Hiervoor dien je wel ingelogd te zijn. Onze winkelmedewerkers zullen jouw reservering zo snel mogelijk verwerken en laten je met een (gratis) sms weten wanneer het product opgehaald kan worden!

Online bestellen

We kunnen natuurlijk ook jouw favoriete producten bij je thuisbrengen! Alle bestellingen via de webshop worden tot aan je drempel of brievenbus bezorgd door PostNL. Ook PostNL neemt maatregelen tegen het coronavirus, waardoor de bezorgtijd van je pakketje langer kan worden. Voor meer informatie kan je de veelgestelde vragen bij PostNL raadplegen.

Veelgestelde vragen

  • Kan ik nog tweedehands games (ver)kopen?
    Ja, dat kan. We willen je wel vragen om je winkelbezoek niet te lang te maken. Ook geven wij momenteel alleen waardebonnen voor ingeruilde spellen en geen cash geld.

  • Kan ik nog pre-orders plaatsen?
    Ja, dat kan. Via onze website kun je de meeste games (uitgezonderd luxe edities) ook alvast reserveren door op "Afhalen in winkel" te klikken. Je reservering wordt dan automatisch door de winkelmedewerkers in jouw gekozen filiaal verwerkt. Op deze manier hoef je niet naar onze winkel te komen.

  • Kan ik mijn pre-order in de winkel ophalen?
    Ja, dat kan. Ons winkelpersoneel neemt persoonlijk contact met je op over eventuele lopende reserveringen die al voor de coronacrisis waren geplaatst, of je kunt zelf telefonisch contact opnemen met de winkel voor meer info. Andere reserveringen kunnen in onze winkels worden opgehaald, echter vragen we je om niet meteen in de ochtend te komen en altijd eerst te wachten op de sms waarin staat dat je het product kan komen afhalen.

  • Mijn waardebon is inmiddels verlopen. Kan ik deze nog gebruiken?
    Mocht jouw papieren waardebon zijn verlopen vlak voor of tijdens de coronacrisis, dan zullen we deze uiteraard nog accepteren. Alle digitale Game Mania XP-vouchers zijn reeds verlengd en nog geldig tot minstens 30 juni. Je kan de geldigheid van je Game Mania XP-vouchers altijd raadplegen door in te loggen en je vouchers te bekijken.

  • Ik heb een voorschot betaald voor een pre-order, wat nu?
    Indien je een aanbetaling had geplaatst op een pre-order in een van onze winkels, dan werd dat bedrag natuurlijk netjes op je klantenkaart bewaard. Als je het product ondertussen reeds via onze webshop hebt aangekocht, dan kan dat bedrag bijvoorbeeld ook worden ingezet op een nieuwe pre-order. Je kan dit telefonisch aan je winkel doorgeven, of je voorkeur doorgeven bij je eerstvolgende winkelbezoek. Je kan er natuurlijk ook altijd voor kiezen om het bedrag terug te vragen, dit kan alleen in de winkel zelf.

  • Mijn vraag is niet beantwoord
    Kijk eerst of je vraag misschien al beantwoord is in onze FAQ. Mocht je nog onzeker zijn, kan je altijd contact opnemen met onze klantenservice. Vanwege de grote hoeveelheid vragen die we ontvangen, kan het langer duren voordat je een reactie krijgt. We beantwoorden echter alle vragen!

    Gaat het om een vraag over een reservering of product in een specifieke winkel, adviseren je om direct contact op te nemen met de winkel. Zij hebben de informatie over jouw bestelling direct tot hun beschikking en kunnen je het beste helpen. Je vindt de contactinformatie van onze winkels hier terug.

We danken je voor je steun, loyaliteit en begrip!

💛 Stay safe and keep on gaming! 💚

Game Mania