Zo gaat Game Mania om met het coronavirus

Update 13/01: De lockdown is verlengd

De informatie op deze pagina heeft alleen betrekking op onze winkels in Nederland.

Update 13/1/2021:

De Nederlandse overheid heeft besloten om de lockdown tot en met 9 februari te verlengen. Daardoor kunnen we je voorlopig nog niet verwelkomen in onze winkels in Nederland. Uiteraard blijft onze webshop wel open.

Lees verder op deze pagina voor antwoorden op veel gestelde vragen.

We informeren je graag over hoe Game Mania omgaat met het coronavirus. Uiteraard volgen wij alle adviezen van de overheid op en zetten we alles op alles om een veilige omgeving te creëren voor jou en onze medewerkers. Op deze pagina vind je alle informatie over hoe je bij ons kunt blijven shoppen. We vertrouwen op je begrip en medewerking!

Bestel online en geniet van gratis verzending vanaf €30!

Omdat onze winkels momenteel gesloten zijn adviseren we om je favoriete producten zoveel mogelijk online te bestellen, zodat we ze veilig bij je kunnen leveren! Alle bestellingen via de webshop worden tot aan je drempel of brievenbus bezorgd door PostNL. Bovendien worden alle bestellingen met een waarde vanaf €30 gratis verzonden!

Veelgestelde vragen

Omdat het door de nieuw getroffen maatregelen niet meer mogelijk is om langs te komen in onze winkels, moeten wij onze dienstverlening aanpassen. We hopen op je begrip hiervoor!

  • Wanneer zijn de winkels weer geopend?

    De huidige maatregelen gelden tot en met 9 februari. Zodra we weten wanneer onze winkels weer geopend zullen zijn, laten we dit weten via deze pagina en via onze social media-kanalen.

  • Wat gebeurt er met mijn XP Vouchers, waardebonnen of cadeaubonnen?

    Cadeaubonnen en waardebonnen gaan uiteraard niet verloren. Bonnen die zijn verlopen tijdens de periode waarin de lockdown van kracht was, worden ook na deze periode geaccepteerd. Game Mania XP-vouchers behouden hun oorspronkelijke vervaldatum. Deze zijn op de webshop te gebruiken.

  • Kan ik mijn aankopen nog retourneren?

    Helaas is het momenteel niet mogelijk om je winkelaankopen te retourneren. Uiteraard gaan wij coulant om met de retourperiode, dus indien je nog Sinterklaas- of kerstaankopen hebt die je wil retourneren, kan dat ook nog wanneer onze winkels weer opnieuw geopend zijn. Heb je een defecte aankoop? Neem dan contact op met onze klantenservice via deze pagina.

  • Is het nog mogelijk om een PS5 of Xbox Series X te reserveren?

    Omdat wij uitsluitend reserveringen aannemen in onze winkels, is dit momenteel niet mogelijk. Aankomende leveringen van de PS5 en Xbox Series X|S zijn al gereserveerd en worden niet aangeboden via de webshop. Kijk hier voor meer informatie.

  • Wat gebeurt er met mijn reservering van de PS5 of Xbox Series X|S?

    We nemen persoonlijk en chronologisch contact op met de gelukkigen die in aanmerking komen voor een console bij de eerstvolgende levering om de volgende stappen te bespreken. Kijk hier voor meer informatie.

  • Kan ik mijn PS5 of Xbox Series X reservering nog annuleren?

    Net zoals dat reserveringen uitsluitend in onze winkels geplaatst kunnen worden, kunnen annuleringen ook alleen in de winkels worden verwerkt. Dit zal weer mogelijk zijn zodra wij onze deuren weer mogen openen. Indien de aanbetaling contant of per pin is betaald, zal je de volledige aanbetaling in cash terug krijgen. In het geval de aanbetaling is voldaan d.m.v. een inruilactie of met een waardebon, wordt deze enkel in waardebon weer uitgekeerd.

  • Wat als ik een product heb gereserveerd in een winkel, dat tijdens de lockdown uitkomt?

    Vanwege de lockdown zal het niet mogelijk zijn om je gereserveerde product af te halen in onze winkels. We adviseren je om het product opnieuw te bestellen via de webshop, zodat je deze op de release thuis kan ontvangen. Uiteraard kan je je reservering ook annuleren als je dit wenst. Een eventuele gemaakte aanbetaling blijft bewaard op je klantenkaart en kan je ophalen of gebruiken op een nieuwe pre-order wanneer onze winkels weer geopend zijn.

  • Mijn vraag is niet beantwoord

    Kijk eerst of je vraag misschien al beantwoord is in onze FAQ. Mocht je nog onzeker zijn, kan je contact opnemen met onze klantenservice door op deze pagina rechtsonder op "Contact" te klikken (zet eventueel je adblocker uit).


We danken je voor je steun, loyaliteit en begrip!

💛 Stay safe and keep on gaming! 💚


Facebook Twitter Instagram